Subject: RE: Riigitee 11115 Kurna-Tuhala tee km 5,42–5,73 asuva Uue-Aasa tee ristmiku ümberehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 12:59:27 +0200

Tere

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Võrguhalduse spetsialist

OÜ Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Monday, February 17, 2025 9:19 AM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Cc: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Subject: FW: Riigitee 11115 Kurna-Tuhala tee km 5,42–5,73 asuva Uue-Aasa tee 
ristmiku ümberehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine

● Kristiine

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 14. veebruar 2025 10:51
To: Telia Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Kiili KVH OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 11115 Kurna-Tuhala tee km 5,42–5,73 asuva Uue-Aasa tee 
ristmiku ümberehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 11115 Kurna-Tuhala tee km 5,42–5,73 asuva Uue-Aasa tee 
ristmiku ümberehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 14.02.2025

Registreerimise number: 8-1/24-003/2602-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.